سوالات متداول
1. نحوه ارسال محصولات چگونه است؟
محصولات شما از طریق پست یا تیپاکس ارسال میشوند. میتوانید هنگام ثبت سفارش، روش ارسال موردنظر خود را انتخاب کنید.
2. کد پیگیری مرسوله را چگونه دریافت کنم؟
کد پیگیری سفارش شما 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش در سایت قرار میگیرد و میتوانید از بخش پیگیری سفارشات آن را مشاهده کنید.
3. آیا در روزهای تعطیل رسمی سفارش ارسال میشود؟
خیر، در روزهای تعطیل رسمی، فروشگاه ما تعطیل است و ارسال سفارشات به روز کاری بعد موکول میشود.
4. در صورت بروز مشکل برای محصول خریداری شده چه باید کرد؟
اگر محصول شما دارای گارانتی است و مشکلی برای آن پیش آمده، میتوانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید یا از طریق ایتا و واتساپ پیام ارسال کنید تا مشکل شما پیگیری شود.
5. نحوه ثبت سفارش به چه صورت است؟
برای آشنایی با روند ثبت سفارش، لطفاً به بخش «راهنمای خرید» در سایت مراجعه کنید. تمامی مراحل بهطور کامل توضیح داده شده است.
6. آیا تمامی دستگاههای ارائهشده اصل هستند؟
بله، تمامی دستگاههای موجود در فروشگاه ما اصلی بوده و با ضمانت اصالت کالا عرضه میشوند.
در صورت داشتن سوالات دیگر، میتوانید از طریق بخش پشتیبانی با ما در تماس باشید.